Ingen velbevandret Marketeer-type uden en masse gode tools. Hermed blandede bud på skønne tools til værktøjskassen for Marketeers anno 2016:

 

Jonas Olesen Blog

Canva: Er du fotoshop -og in design-forskrækket er Canva din ven. Denne skønne online platform er drag and drop grafik made easy!

Ghostery: Vil du se, hvilke tags dine konkurrenter, kunder, dig selv (!) etc, bruger på deres hjemmesider, så giver Ghostery dig overblikket.

Sumo Me: Som navnet antyder, hjælper Sumo Me med at fede noget op. Mere præcist kan Sumo Me tildele en fedtindsprøjtning til din hjemmesidetrafik – bla. via en lækker listbuilder til dit nyhedsbrev.

 

Likestagram: Instagram-boost! Likestagram er en robot du tilknytter din Instagram, som crawler, liker og/eller kommenterer på specifikke hashtags.

Adparlor: Lav simple mockups til dine Twitter eller Facebook ads.

Google Adwords Editor: Uundværligt redskab til at lave bulk ændringer i Adwords-kampagner. Editor’en fungerer offline, og giver dig overblik over dine kampagner og, hvordan de skal optimeres.

Tiny Rocket Lab: En ranktracker, der benyttes i forhold til at holde styr på din SEO performance.

Unsplash: Gode, varierede, velkomponerede og GRATIS billeder.

Visually: Visualisér dine data fra Google Analytics.

Pressesystemet: For kommunikatøren, der ikke har kontakter på enhver redaktion i byen, fungerer Pressesystemet godt til at udsende pressemeddelelser til en bred, men veldefineret målgruppe.

 

Ovenstående værktøjer har i hvert fald hjulpet mig til at skabe en masse synlige resultater for mine kunder. Go play!

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *