Google Ads

Når jeg arbejder med Google Ads er det med henblik på at få mest muligt ud af budgettet samtidig med, at der skal tegne sig en struktur i kontoen, der er dynamisk og skalerbar.

Google ads kan overordnet set både bruges som push -og pull marketing. Push kan være gennem googles display-netværk eller Youtube, hvor man kan opsætte annoncer målrettet en ønsket målgruppe.

Pull fungerer så via search eller shopping ads, hvor dine annoncer kan vises på Googles søgemaskine – enten som tekstannoncer ved search ads eller billedeannoncer ved shopping ads.

Google Ads bliver altid hooket op med Google Analytics og tracket tilstrækkeligt, så der gerne skulle komme et retvisende billede af, hvor mange leads, eller salg, der kommer på baggrund af Google Ads indsatsen.

Optimering af kampagner er naturligvis også en afgørende del af Google Ads arbejdet. Hver meget optimering en konto kræver er afhængig af kontoens kompleksitet, men jeg er typisk inde på mine kunders konti på ugentlig basis, hvor det typiske arbejde består i at opsætte tests ift budjusteringer, annoncetekster, nye søgeord, negative søgeord og udvidelser.

Mit arbejde kan nogle gange virke pertentligt, men små ændringer kan ofte gøre store forskelle, og det, at jeg så ofte kigger på en konti giver også god inspiration til nye tests.

Udfyld kontaktformen, og hør hvad jeg kan gøre for at løfte performance på din Google Ads konto – eller hvad Google Ads kan gøre for din forretning.

Send mig en besked

Udvalgte Cases – Google Ads

Jonas Olesen IVS
Dybbølsgade 21
1721 København V

Tlf: +45 26 74 17 29
E-mail: jonas@jo-ivs.com