Linkedin Ads

LinkedIn annoncering har i mange år været en svær disciplin, hvor den oplagte model for at lave noget god return på kampagner har været svær at få øje på. Det er der dog blevet lavet om på, og med mulighederne for at bruge Insight tag kan der laves brugerdefinerede målgrupper, trackes bedre ens kampagner og derved styrke kampagnernes samlede performance.

Derudover er Lead Ads, der i en del år har være en effektiv kampagneform på Facebook og Instagram, blevet en mulighed på Linkedin. De har oftest en langt højere konverteringsrate en traditionelle trafik-kampagner, og kan som oftest producere leads til en fornuftig cpa.

Linkedin er som medie unik ift målgruppe og mindset hos brugere, og det er det man som annoncør kan lukrere på. Altså, at der er muligheder for at målrette annoncer mod folk i bestemte stillinger og i forskellige brancher. Men Linkedins insight tag kan man fx også se, hvilke stillinger ens websitebrugere har, og dermed få konkret data på ens målgruppe.

Udfyld kontaktformen og hør, om vi sammen kan få lavet en god Linkedin-case til din virksomhed.

Send mig en besked

UDVALGTE CASES – Linkedin Ads

Jonas Olesen IVS
Dybbølsgade 21
1721 København V

Tlf: +45 26 74 17 29
E-mail: jonas@jo-ivs.com